Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Serwis

Kontakt

  • ENDER - Serwis Laptopów
  • ul. Pomorska 2/1
  • 30-039 Kraków
  • Tel.: 12 294 52 92
  • Tel. kom.: 533 674 674
  • E-mail: biuro@serwis-laptopy.com.pl
  • Pon.-Pt. 09.00 - 18.00

Laptopy

Akcesoria

Serwis Laptopów ul. Pomorska 2/1: Serwis - Telefon 533 674 674 / 12 294 52 92 E-mailbiuro@serwis-laptopy.com.pl

Wyślij do naszego serwisu laptopa

Dla Klientów spoza Krakowa proponujemy możliwość wysłania laptopa do naszego serwisu.

Istnieje możliwość odbioru notebooka poprzez naszego kuriera UPS w promocyjnych cenach.

Dla Klientów z Krakowa preferujących naprawę laptopa bez konieczności udania się do naszego serwisu, proponujemy wysłanie laptopa kurierem w promocyjnej cenie 12 zł. Dostawa do naszego
punktu jest w przeciągu paru godzin.

Procedura wysłania laptopa do naszego serwisu:

1) Proszę spakować laptopa w bezpieczny sposób, tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jeżeli nie jest to niezbędne, proszę nie wysyłać zasilaczy, toreb i dodatkowych
akcesoriów.

2) Do paczki proszę dołączyć karteczkę z numerem telefonu, adresem zwrotnym i opisem usterki najlepiej z jak największą ilością informacji np. czy komputer zachowywał się podejrzanie, czy się przegrzewał, czy na ekranie pojawiały się dziwne przebarwienia, pasy, czy w czasie usterki był włączony, czy występował jakieś inne objawy itp.

3) Laptop proszę wysłać na adres serwisu albo po ustaleniu z nami kurier zgłosi się pod wskazany adres po przesyłkę.

F.H.U. ENDER
ul. Pomorska 2/1
30-039 Kraków

4) Zaraz po dotarciu paczki technicy zdiagnozują laptopa oraz oszacują koszty naprawy i zadzwonią na podany numer z informacją zwrotną.

5) Po wyrażeniu zgody na naprawę rozpoczynamy naprawę, która w większości przypadków wynosi 2-3 dni robocze, następnie informujemy o naprawie laptopa i odsyłamy go przesyłką pobraniową kurierem UPS.

6)W razie braku zgody na naprawę, laptop jest odsyłany na adres zwrotny w pierwotnym stanie. W tym wypadku jedynym kosztem, jaki ponosi właściciel laptopa jest koszt jego odesłania. Diagnoza jest bezpłatna.

Na każdą wykonaną usługę udzielamy gwarancję, o okresie gwarancji poinformuje nasz pracowniku po ustaleniu usterki.





powrót | strona główna


Acer Toshiba Lenovo Serwis laptopów IBM Kraków Apple HP Sony Dell